نکات مهم هنگام خرید سوله

۲ فروردین ۱۴۰۰

افراد مختلف با هدف‌های مختلفی به خرید سوله می‌پردازند چراکه این ساختار کاربردی در مناطق مختلف کاربردهای بسیار دارد. یکی از قسمت‌های مهم خرید ملک‌های صنعتی خرید سوله می‌باشد که باید در هنگام خرید آن نکات مهمی را در نظر داشته باشید.

شما اگر قصد خرید سوله را دارید باید قبل از خرید آن به این موضوع پردازید که همه شرایط بررسی شود و هیچ گونه جای شک و شبهه‌ای باقی نماند. اگر توانستید به تمامی سوالات خود پاسخ دهید و همه نکات را بررسی کنید می‌توانید یک سوله مناسب را خریداری کنید. شما می توانید اگهی های ساخت سوله را در وب سایت شهرک های صنعتی جستجو کنید.

نکات خرید سوله و ابعاد سوله:

نکات-خرید-سوله

ابعاد سوله با توجه به نیازهای فرد متفاوت می‌باشد. این نوع سازه‌ها کمک کننده هستند و در دهانه‌های بزرگ در ساختمان‌های صنعتی و کشاورزی از جمله باشگاه‌ها، پارکینگ‌ها، مرغداری‌ها و غیره استفاده می‌شوند.

هنگامی که قصد خرید سوله را دارید باید به این نکته توجه کنید که کاربرد و ابعاد آن مناسب با نیاز شما هست یا خیر و چیزی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد تا هم مقرون به صرفه برای شما تمام شود و هم نیاز شما را پوشش دهد.

چندین نکته ریز در هنگام خرید و برپایی سوله وجود دارد که باید از آن‌ها مطلع باشید مانند: هنگام خرید سوله با توجه به اندازه‌های مختلف و وسایلی که در آن به‌کاربرده می‌شوند، وزن و ابعاد مختلفی نیز دارند.

همچنین با توجه به محل قرارگیری سوله در صورتی که آن را احداث نمایید از نظر سرعت باد و بارش، دهانه سالن و ارتفاع ستون‌ها باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد تا متناسب با نیاز باشد.

متاسفانه گروه های صنعتی و تولیدی های مختلفی وجود دارند که در حال فعالیت هستند و اغلب آن‌ها در مکانی مستقر شده‌اند که آن مکان چندان مناسب نیست و با حداقلی ترین شرایط امکانات می‌باشد.

و جالب است بدانید که اکثر مردم این موضوع را می‌دانند که سوله زمانی خریداری می‌شود که کمک کند تا یک کسب و کار به یک زیربنای لازم برسد تا بتواند به رشد و توسعه خود بپردازد اما با این حال برخی از صنوف از سوله به شکل مناسبی استفاده نمی‌کنند.

سوله چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده سوله را تعریف کنیم باید بگوییم که سوله یک سازه فلزی است که به خاطر مزایای بسیاری که دارد به خصوص به دلیل اینکه باعث کاهش هزینه می‌شود در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عواملی که باعث رونق خرید سوله شد

در این حین باید بدانید که یکسری عوامل باعث شده‌اند تا خرید سوله بیش از گذشته رونق پیدا کند و برخی از مشاغل باعث شدند که این صنعت بیشتر شناخته شود و بیشتر از سوله به جای ساختمان استفاده شود.

استفاده از سوله در مرغداری:

اگر کسی به این فکر باشد که یک مرغداری احداث کند بهترین مکان که می‌تواند در آن کار خودش را شروع کند یک سوله است چرا که این سازه یکی از نکات مثبتی که دارد این است که به خوبی می‌تواند تهویه را در محیط ایجاد کنند و یک شرایط بسیار عالی برای روند جوجه ریزی و مرغداری به پا کند.

البته این نکته حائز اهمیت است که در ساخت سوله‌های طیور یک سری ویژگی های خاصی در نظر گرفته می‌شود که این سازه‌ها در بهترین شرایط ممکن و مخصوص این نوع از کسب و کار در اختیار سفارش دهنده قرار گیرد.

ساخت سالن ورزشی با خرید سوله:

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا مربیان ورزشی به فکرِ ساخت سوله برای باشگاه خود باشند این است که این سازه وسعت بسیار زیادی دارد و این مساحت زیاد باعث شده است تا بسیاری از مربیان علاقمند باشند تا از آن به عنوان یک سالن ورزشی استفاده کنند.

البته علاوه بر آن این سازه‌ها در اماکن ورزشی استفاده می‌شود می توان به عنوان یک ویژگی دیگر به این موضوعات کرد که این سوله می‌تواند برای راه اندازی انواع درس‌های گروهی و جلسه بزرگ بسیار به کار افراد بیاید.

ساخت اماکن تجاری و خرید سوله:

ویژگی هایی که در قبل گفته شد از جمله ویژگی هایی هستند که باعث شده تا سوله یکی از بهترین مکان ها برای احداث اماکن تجاری باشد.

ازجمله کاربردهایی که سوله در برگزاری برنامه های تجاری دارد می توان به برپایی نمایشگاه های مختلف در زمینه‌های مختلف شرکت، همچنین از سوله در احداث پارکینگ‌ها و ساخت مراکز خرید انواع کالاها به‌کاربرده می‌شود.

این سه موضوع از بارزترین موضوعاتی است که می‌توان به آن اشاره کرد تا به این نتیجه رسید که سوله کاربردهای بسیار زیادی در کسب و کارهای مختلف دارد و می‌تواند به رشد و ارتقای انواع و اقسام کسب و کار ها کمک کند.

نکات خرید سوله برای بهترین انتخاب:

اگر شما به دنبال خرید سوله با کیفیت بسیار بالا هستید به دنبال سوژه‌هایی بروید که از فلز فولاد ساخته شده باشند علاوه بر آن که در هنگام ساخت آن نکاتی توسط سازنده رعایت شده باشد تا این نوع سازه از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

نوع ساختار سوله به شکل شیب‌دار می‌باشد و به این شکل ساخته می‌شود. هر زمانی که شما نیاز داشته باشید یک مکانی را پوشانده و یا ببندید بهترین انتخاب شما می‌تواند سوله باشد.

بهترین سوله:

بهترین-سوله

در طراحی سوله عوامل مختلفی اثرگذار است و بهتر است که کار طراحی سوله توسط نرم افزارهای مخصوص طراحی سازه انجام بگیرد تا هم صورت طراحی قابل قبولی برخوردار باشد و هم کیفیت ساخت بالایی داشته باشد.

از جمله عوامل تاثیرگذار در نوع طراحی سوله‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد مانند: منطقه اجرای سوله، عرض دهانه سوله، قاب های سازه ای، شیب و پوشش منطقه، ارتفاع و طول سوله.

یک طراح می‌تواند با در نظر گرفتن عوامل که در بالا گفته شد یک سوله را طراحی کند و برای ساخت ارسال کند. باید به این موضوع توجه داشت که طراحان و مهندسان باید مراقب باشند و در طراحیی دقت کنند، چرا که کار آن‌ها تأثیر بسزایی در ساخت سوله دارد.

با توجه به قابلیت‌ها و مزایای هر نوع از سوله ها می توان گفت که بهترین نوع سوله بستگی به همان مزایا و قابلیت‌ها دارد اما در حال حاضر کامل ترین و کارآمد ترین نوع از سوله‌ها در بازار، سوله خرپایی است که می‌توان از آن یک سوله درجه یک ساخت که همیشه از مقاومت و امنیت بالایی نیز برخوردار باشد.

بیشتر بدانید:

سوله فوق سبک صنعتی و ویژگی های آن

نکات مهم قرارداد خرید و فروش کارگاه صنعتی

 مفتول و انواع آن را بشناسیم

 عملکرد شهرک های صنعتی به چه صورت است؟

نکات خرید سوله برای کسب و کار شما:

نکات-خرید-سوله-برای-کسب-و-کار-شما

اگر همچنان شما از جمله افرادی باشید که به شکل سنتی در حال تولید هستید این نکته را باید بدانید که دیر یا زود مجبور خواهید شد که به سمت سوله‌ها و خرید سوله روی بیاورید و به زودی جابجایی فیزیکی را انجام خواهید داد.

متاسفانه هنوز شاهد این موضوع هستیم که برخی از افراد و برخی از کسب و کارها در بافت های مسکونی یا در زمین‌های که فاقد کاربری تولیدی و صنعتی هست اقدام به ساخت یک مکان برای کار تولیدی و صنعتی می‌کنند که این کار بسیار ایراد و ضررهایی هم برای محیط و هم برای فرد دارد.

از جمله این ضررها می‌توان به آلودگی‌های زیست محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و عدم خدمات رسانی برای کسانی که کسب و کار صنعتی دارند اشاره کرد.

اینکه شما در زمینه خرید سوله و یا اجاره سوله گام بردارید می‌تواند یک اثر بسیار مطلوب در حوزه کسب و کار شما داشته باشد و راه کسب و کار شما را هموار کند. البته این نکته حائز اهمیت است که باید بدانید که نیاز شما در کسب و کارتان چیست و با توجه به ملزوماتی که نیاز دارید اقدام به خرید سوله یا اجاره سوله کنید.

راه اندازی یک کسب و کار جدید و خرید سوله:

هنگامی که شما به یک ایده می‌رسید که می‌توانید آن را از راه اجرای یک تولیدی یا فضای صنعتی میتواید اجرایی کنید. بعد از آن که مراحل مطالعاتی آن را با امکان سنجی را پشت سر گذاشتید، اگر ایده شما توجیه اقتصادی داشت، می‌توانید ایده را به مرحله اجرایی برسانید.

زمانی که ایده شما به مرحله اجرا می‌رسد نیاز است که شما یک فضای فیزیکی برای استقرار تجهیزات و نیروهای خود داشته باشید که بهترین گزینه برای شما خرید سوله است.

اشتباهات هنگام خرید سوله که نباید اتفاق بیفتد:

اشتباهات-هنگام-خرید-سوله-که-نباید-اتفاق-بیفتد

خرید سوله کیلویی ممنوع:

اگر شما سوله را بر اساس تناژ فولاد به کار رفته در سازه خریداری کنید کار اشتباهی را انجام دادید، یادتان باشد که باید شما سوله را بر اساس متر مربع کف سوله خریداری کنید.

برخی از تولیدکنندگان متاسفانه با فروش کیلویی سوله و سنگین کردن بدون علت قطعات و اسکلت فلزی هزینه‌های زیادی را به خریدار متحمل می‌کنند که این کار از اصول اخلاقی نیز به دور می‌باشد.

بهتر است که به هیچ عنوان به سمت خرید کیلویی نروید و سوله را بر اساس متر مربع و کف سوله خریداری کنید و باید بدانید که شرکت سازنده موظف است که به شکل بهینه از فولاد مرغوب استفاده کند و وزن سازه را در حد مطلوبی نگه دارد.

اگر نیاز خود را تخمین می‌زنید باید به آن دقت کنید:

تعداد بسیار زیادی از افراد که تقاضای خرید سوله را دارند نمی‌توانند تخمین درست از متراژ و ملزوماتی که در هر صورت نیاز دارند داشته باشند و با خطا هایی که می‌کنند دچار ضرر و زیان می‌شوند.

برخی از خریداران در هنگام تخمین زدن نیاز خود را بیش از آنچه که هست برآورد می‌کنند و به خاطر همین موضوع هزینه های بیشتری را باید پرداخت کنند و برخی از مشتریان نیز برآورد کمتری را نسبت به آن چیزی که نیاز دارند گمان می‌کنند و خیلی زود متوجه می‌شوند که سوله ای که خریداری کردن مطابق نیازشان نیست.

برای اینکه دچار مشکل نشوید بهتر است که با یک مهندس و کسانی که در این حوزه تخصص کافی دارند و یا با مشاورانی در این حوزه صحبت کنید و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید از ضرر و زیان جلوگیری کنید.

میزان بودجه خود را شفاف و مشخص داشته باشید:

متاسفانه برخی از خریداران به گمان این که اگر بودجه خود را شفاف بیان کنند ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیرند، از بیان درست بودجه خود طفره می‌روند و بودجه را به درستی بیان نمی‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که شرکت سوله ساز نتواند به شکل مطلوبی پیشنهادات خود را به شما ارائه دهد.

نکته خرید سوله:

خرید-سوله

یکی از نکات مهم زمان خرید سوله که باید به آن توجه کنید این است که باید بدانید ابعاد سوله ای که نیاز دارید با میزان کالایی که در آن می‌خواهید نگهداری شود و یا نسبت به تجهیزاتی که می‌خواهید در آن کارگاه قرار بگیرد تناسب داشته باشد.

به بیان دیگر باید این موضوع را بررسی کنید که چه میزان کالا را می‌خواهید در آن انبار کنید و یا چه میزان تجهیزاتی نیاز است که در آن سوله نصب نمایید و به کار ببرید.

اگر شما در وسط کار متوجه شوید که نیازهای بیشتری دارید هم باعث می‌شود که کار شما کندتر پیش برود و هم سبب ایجاد هزینه‌های بیشتر برای شما می‌شود.

فروش سوله:

اگر که شما قصد فروش سوله را دارید باید در هنگام فروش به نکاتی توجه کنید از جمله این نکات این است که این سوله قرار است به چه شخصی فروخته شود؟

شما باید بتوانید سوله خود را در هنگام فروش به صورت کاملاً شفاف برای مشتریان نیازسنجی کنید. مشتری شما باید بداند که فروش سوله از سمت شما برای چه موضوعی است و آیا شخص خریدار می‌تواند نیازهای خود را در سوله شما برطرف کند یا خیر.

در واقع هنگام فروش سوله شما بیشتر باید نقش یک مشاور را برای خریدار داشته باشید تا نقش یک فروشنده؛ تا بتوانید نیاز کاربر را درک کنید و متناسب با نیاز آن شخص مقابل را دعوت به خرید کنید.

اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد خرید سوله و یا فروش سوله را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان تیم ما استفاده کنید تا بهترین گزینه ها برای شما اعلام شود که خریدی پرسود داشته باشید و یا اگر قصد فروش سوله را دارید به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن این اتفاق برای شما بیفتد و سوله خود را به فروش برسانید. اگهی های خرسد و فروش و ساخت سوله را می توانید در وب سایت شهرک های صنعتی بیابید.

این مقاله چقدر مفید بود؟

۰.۰
۰نظر ثبت شده است

خانه

ثبت نام

ثبت آگهی

علاقه مندی ها